lørdag den 8. januar 2011

37 kg amfetamin?

Beklager den ujævne indlægs-produktion her på det sidste og hvis jeg har lydt sur og bitter er det bestemt ikke repræsentativt for humør i bestyrelsen for tiden, for jeg er mere glad i låget end jeg har været længe. Sikkert fordi jeg har haft så meget om ørerne, at jeg kun kan grine af det.

Lige nu sidder jeg har fået hovedet oven vande for første gang siden før jul.
Om det er flødebollen fra Frellsen eller om det skyldes de 10 timers søvn, jeg fik sovet igennem med 5 kvarter i timen i nat, skal jeg ikke kunne sige.

Man kunne fristes til at tro, at det er min mand, der har huset og taget skylden for de mange kilo amfetamin, men det er det ikke. Joey doesn't share. 

Men det var på tide, at jeg fik overskud til at se ud af øjnene. Der lå hår nok på bordet til at fylde en sofapude, da jeg så, at mine bryn havde bredt sig til to stykker pels.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg er glad for kommentarer. Det er rart at vide, at der er nogen, der gider...