onsdag den 16. marts 2011

Og resultatet er...

Ovre i min sofa sidder der en mand.
Han smiler, når han ikke tænker over det og med jævne mellemrum får han min bærbare til at spjætte forskrækket, fordi han har sat sig for at finde gode navne, og råber dem højt ud i stuen for at prøve dem af.

Væddemålene er afgjort og det er så rart at kende resultatet. Meget mere rart end jeg havde gættet at det ville være. Ikke bare fordi jeg nu ved om jeg skal gå til den lyserøde eller den blå side i netbutikkerne, men rart, fordi jeg nu bedre kan forberede mig. Og gamle damer som mig har brug for at forberede sig.

Aller aller størst ved hele dagen idag var at se, hvor meget liv, der er i den lille fis og at alt er fint.
Jeg har ikke mærket ret meget til liv endnu, nemlig, så det var gennem tårer jeg så de små ben køre som stempler og en lille tommelfinger, der var stukket i munden i det øjeblik vi kiggede ind.

Den tommelfinger blev selvfølgelig lynhurtigt erstattet af en overlegen, opadgående muay thai-albue.

Man er vel sin mors dreng.
   

5 kommentarer:

  1. TILLYKKE!!! Hvor er det fedt! Det er SÅ vildt at se den lille spunk okse rundt derinde! Stor dag i bestyrelsen!! :)
    (Og bevægelserne skal du først kunne mærke senere. I uge 18-20ish stykker? Så no sweat!)
    Hvor er jeg glad på jeres vegne!!!
    OG FEDT at det bliver en dreng, det er MEEEEGET bedre end en pige ;) Hurraaaa!!! :)

    SvarSlet
  2. @leo: Hæ. Fridolin. Lyder som noget fra en dukkefilm.

    @Frøkenen: Jeg er i uge 20 :) men moderkagen ligger ud mod maveskindet og dæmper ninjaens spark.
    Bestyrelsen er glad og tilfreds. Selv sekrætererne har lagt hovedet på siden og siger nåååårh.

    Tak, begge.

    SvarSlet
  3. Ja, jeg tror også jeg tænkte lidt på nedenstående. Selvom det rent faktisk ikke er Fridolin:

    Jeg går og hedder Frede,
    hvad hedder du?
    Min bror han hedder
    Filimus.
    Jeg elsker frikadeller
    og sodavand med brus,
    jeg bor i nr. 11
    – det lille grønne hus.

    SvarSlet
  4. Nå ja, selvfølgelig er du i uge 20 :P (igen: "Hej kronisk ammehjerne!")
    Min lå også foran første gang, pissefrækt når man for første gang i sit liv, faktisk ønsker at blive sparket! ;)
    Men igen: YAY for dejlig mave og indhold!:)

    SvarSlet

Jeg er glad for kommentarer. Det er rart at vide, at der er nogen, der gider...