søndag den 17. juli 2011

VAND! VAAAAAND! Vandet er gået

Klokken 3 i nat åbnede sluserne sig.

Jeg havde hørt, at man godt kunne være i tvivl om det var vandet, der var gået, når det skete, men her var der ikke noget som helst at være i tvivl om.
Jeg havde ingen anelse om, at der ville være så meget vand. Store pytter på badeværelsesgulvet og ... det bliver bare ved.
Måske er det derfor jeg har været så stor. Det var ikke gær, jeg slugte, det var et fyldt badebassin.

Jeg vækkede manden med det klassiske 'vandet er gået' mens jeg forsøgte at klemme lårene sammen om et natbind, der var gennemblødt inden nogen kunne sige 'skybrud over København'.
Jeg siger det bare: Jeres vand i kældrene, ik? pffff....

Ingen veer på banen, men jeg har alligevel ligget og lavet lister og skrevet sms til de nærmeste fra klokken 3 til klokken 8.30, hvor jeg blev undersøgt og sat igang med et par Oxytocin-kapsler klokken 9.30.

Nu, derimod: Av for satan.

Nå, jeg ville bare sige, at arvingen er på vej. Hvis veerne bliver ved med det interval 30 minutter mere, er jeg på Skejby meget snart igen.
Game on.

11 kommentarer:

  1. Åh, jeg er så spændt, at jeg næsten har det som om det er mig selv, der skal føde! Ud med ham, Lene, så vi kan hilse på den lille fyr. Med de gener kan han kun blive fuldstændig fantastisk.

    (Jeg går lidt let hen over veer, udvidelse og sådan. Tænker, at du har rigeligt fokus på det lige nu..)

    SvarSlet
  2. Håber du får en god fødsel - og at det ikke trækker for længe ud inden du ligger med det lille pus i favnen :-)

    SvarSlet
  3. Juhu! Good luck og krammer herfra.

    Kh
    Lene K

    SvarSlet
  4. Uhh...what a teaser! Held og lykke - altså ikke fordi jeg regner med at du tjekker blog undervejs. Mere fordi jeg mener det. :)

    SvarSlet
  5. Fuuuuk - jeg glæder mig til at høre mere!! Er SÅ spændt på jeres vegne :o)

    SvarSlet
  6. Mon jeg kan sige tillykke nu? :)

    SvarSlet
  7. Woo hoo!! Så røg du i den gule førertrøje, inden touren var omme :) Glæder mig til at høre om det! Held og lykke! :)

    SvarSlet
  8. Håber ikke han kommer kørende ud på cykel, men ellers er jeg helt sikker på, du også nok skal klare det! Pøj pøj :-)

    SvarSlet
  9. Hvor er det spændende. Alle gode tanker til dig. Glæder mig til at høre mere.

    SvarSlet
  10. Fortæl fortæl! Hvordan er det gået?

    SvarSlet

Jeg er glad for kommentarer. Det er rart at vide, at der er nogen, der gider...