torsdag den 4. august 2011

Så fås det ikke vildere

Efter en dag, hvor Aksel kun ville være hos mig og i nærheden af brysterne HELE tiden, kunne han godt overtales til at sove lidt ekstra i barnevognen idag, da vi kom hjem fra gåturen.

Min nyvundne frihed skulle udnyttes.
Fandengaleme. Nu skulle jeg slå mig så meget løs, at dagene som bartender med penge mellem hænderne skulle få lov til at blegne.

Så meget knald på, jeg kunne nå på den halve time, jeg regnede med at have til mig selv.
Så jeg lavede mig en kop decaf-nescafe og købte uld-hjemmesko på nettet.

Jeg kæmper stadig med at få pulsen ned. Uh, så crazy jeg er.

2 kommentarer:

  1. Får helt svedetur over din vilde dag!

    SvarSlet
  2. Whoa Nelly, klap lige hesten mand! Hvis du kører i det gear hele tiden, er du udkørt inden han bliver en måned ;)

    SvarSlet

Jeg er glad for kommentarer. Det er rart at vide, at der er nogen, der gider...