tirsdag den 27. december 2011

Hacker

Ja, undskyld, men jeg har travlt. Aksel har valgt kun at sove en halv time af gangen i dagtimerne, der har været lidt jul at klare og Wordfeud skal også lige passes, så blogindlæg er noget, der skal skrives i etaper.

Det er normalt ikke sådan jeg skriver og det er skidesvært at vedligeholde en god indignation hen over en eftermiddag med så meget sol.

Og så er jeg faldet over dette her. Det kan I jo også lige prøve at spille mens jeg får skrevet et rigtigt blogindlæg

http://kattler.dk/hacker/1.html

Det er ikke et nyt spil, men der skulle efter sigende være kommet flere udfordringer til. Det stopper ved side 42 og det er muligt at finde alle svarene på snydesider rundt om på nettet, men det er meget sjovere at sidde og være sofadetektiv og løse gåder og tænke som en hacker selv.

Det er god spas.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg er glad for kommentarer. Det er rart at vide, at der er nogen, der gider...