torsdag den 26. april 2012

Askepot! AAAAskepot!

I lååååve it! Ole Henriksen i mit morgen-tv fortæller om, hvordan man får en god morgen ved at stå tidligere op, selv falde til ro og være i stand til at sprede lidt ro, hygge og kærlighed til resten af familien.
Han har ret. Det er jo sådan det burde være. At alle er samlede over smukke blomster, dejlig mad og snakker om dagen, der venter.

Alle dem, der ikke trænger til en god morgen-start rækker hånden op. 
Jeg trænger inderligt, for når jeg går i seng om aftenen ved jeg, at der venter en del opvågninger før ground hog day venter klokken lidt i 6. med øllebrød og morgenhår.

Tror jeg bliver nødt til at gøre et Ole Henriksen-forsøg, for den eneste musik jeg hører om morgenen er Askepot-sangen, der kører i rundhyl i mit hoved.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg er glad for kommentarer. Det er rart at vide, at der er nogen, der gider...