torsdag den 10. maj 2012

Forventer at se bryst- og skamlæbeoperationer offentliggjort på skilte på strøget

Det er ikke nogen hemmelighed, at jeg skal under en plastikkirurgs kniv i morgen.

Jeg har selv valgt at blafre det ud på facebook, for jeg har ikke noget problem med at indrømme at jeg både er blevet så gammel, at familiehængerne kan ses og at jeg er forfængelig nok til at gøre noget ved det.

Om ikke andet, så ved folk jeg kender, hvorfor jeg kommer til at gå rundt og ligne en, der har fået læsterlige klø fra i morgen eftermiddag.

Jeg har selv valgt at fortælle det og derfor var jeg også overrasket over, hvor indiskret og ubehageligt jeg syntes det var, da jeg fik en besked på facebook om at Nogen havde set, at jeg har en aftale hos plastikkirurgen imorgen: i kirurgens aftalebog.

Øh nej, Nogen er ikke ansat dernede.

Nogen var der i andet kropsligt anliggende og nu ville Nogen gerne vide, om jeg havde hørt noget om hans referencer, om jeg kendte dem siden jeg havde valgt ham.

Synes godtnok det er grænseoverskridende at man bare kan kigge i bogen på bordet og se at jeg har en aftale kl 14.

Mangler bare at man også kan se, at det er blæst op på lysavis at kirurgen skal fjerne et par tentakler nu jeg er der.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg er glad for kommentarer. Det er rart at vide, at der er nogen, der gider...